niedziela, 1 stycznia 2012

Happy New Year! :)

Hej, witajcie :)
To mój pierwszy post w Nowym Roku 2012 i wiem, że nie ostatni :) Jak Wam minął Sylwester? Mi świetnie, chociaż spędziłam go na kanapie w ulubionych jeansach i koszulce, no i troszkę lepiłam :P Szampan wypity, fajerwerki obejrzane, transmisje z imprez też, więc to już mam zaliczone :) Ale... jeszcze nie składałam Wam życzeń! Już nadrabiam :)

Wszystkim czytelnikom mojego bloga życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2012. Dziękuję, że jesteście (a jest Was całkiem sporo), komentujecie, to Wy tworzycie tego bloga, już niemal od roku :) Mam nadzieję, że przetrwam z Wami, a Wy ze mną ten rok i następny, i jeszcze wiele następnych lat. I tego właśnie sobie i Wam życzę! :)

 Wraz z Nowym Rokiem zapowiadam zmiany na blogu. Chcę uporządkować posty i wszystkie prace jakoś zebrać w jednym miejscu. Planuję również dodać zakładkę "Mój warsztat" czy coś w tym stylu, gdzie pokażę swoje miejsce pracy, opowiem o nim, o narzędziach itd :) Aktualnie realizuję zamówienie od znajomej, można powiedzieć, jedno z poważniejszych. Efekt mojej pracy pokażę na blogu, ale nie będzie to raczej nic absolutnie nowego :) Nie chcę kusić losu, ale w tym roku nastąpi jeszcze jedna ze zmian, otóż prawdopodobnie od czerwca lub lipca zacznę sprzedaż swoich prac. Nie sądzę, że przyniesie mi to jakieś kosmiczne zyski, ale myślę, że warto spróbować :)

No i jeszcze parę spraw organizacyjnych:

1.  Macie jeszcze 2 dni na zgłaszanie się do wymianki, można to zrobić TU
2.  Zamówione rzeczy doszły, więc candy niebawem się odbędzie (planuję na 50 post, ale jak to wyjdzie, nie wiem)
3. Zblizamy sie do 300 komentarzy, wiec smialo, bo osoba, ktora ten 300 komentarz opublikuje, dostanie ode mnie maly upominek :)

Uff... ciekawe, czy ktos wytrwal do konca? :)

Pozdrawiam Noworocznie :)

4 komentarze:

  1. Wytrwałam, wytrwałam :D
    Nawzajem! Szczęśliwego Nowego Roku 2012! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęśliwego nowego roku i wiele weny i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wytrwałam :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wytrwałam :D
    szczęśliwego 2012!!

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię, zasugeruj zmianę lub po prostu skontaktuj się ze mną, a wszystko w jednym (krótkim lub długim) komentarzu :)