niedziela, 1 stycznia 2012

Przydasiowe CANDY!



To już kolejne :) Pierwsze było z gotową pracą, teraz czas na przydaśki :)

 Teraz, skład nagrody:
-jedna gotowa praca, kolczyki kokardki
Z przydasiów:
-7 serwetek z różnymi wzorami do np. decoupage
-4 sznurki sutasz o długości ok. 1/2 metra (czyli razem 2 metry sznurka) w kolorach: ciemny błękit, czerwień, ecru i jasny róż
-arkusz białego filcu do podszycia gotowej pracy sutaszowej o wymiarach około 10 X 20 cm
-cieniutka igła idealna do sutaszu
-koraliki, m.in. perełki, turkusy, drobne itd. w sumie ok. 80 sztuk koralikó
-buliony (micro kuleczki) 4 rodzaje: przezroczysty, mix kolorów, jasny róż, mięta
-wysoka buteleczka szklana (bez korka) wys. ok. 5 cm
-wstążki: 2 satynowe (czarna i jasnoróżowa) i 2 nie wiem jak to ując, jakby tkane, taką drobną firanką (fiolet i pastelowy róż)
-półfabrykaty: bigle, szpilki, haczyki, przekładki, kółeczka,karabińczyki, wkręty itd.
-nić monofilowa przezroczysta, również do sutaszu *
*jeśli uda mi się ją zdobyć.

Kilka zdjęć:









 

Aby wziąć udział w losowaniu należy:
1) Wyrazić chęć udziału w komentarzu pod tym postem. Nie musicie pisać nic konkretnego może być po prostu uśmiech czy coś takiego.Osoby z poza bloggera podają jeszcze adres bloga lub innego miejsca gdzie obrazek został wstawiony.Jeśli nie chcecie wziąć udziału, nie piszecie nic.
2) Wstawić na swojego bloga obrazek z działającym linkiem. Może być w poście albo w pasku bocznym. Jeśli wybieracie post, to poproszę w komentarzu o bezpośredni link do niego.
3) Nie musicie obserwować bloga, to Wasz wybór :)

Zgłoszenia przyjmuję do 01 lutego 2012 r. do północy. Następnego dnia będzie losowanie :)

ZAPRASZAM! :)

55 komentarzy:

  1. Zgłaszam się moze szczęście mi znów dopisze ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam Się. Tylko jest problem . nie mam bloga -,- mam jakieś starę ale nie pisze na nich -,- Myślę że będę miała jakieś szanse . Może kiedyś coś wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Oczywiście, że się zgłaszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowo ! Zgłaszam się koniecznie :)
    Fajne nagrody ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Zgłaszam się koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się i mam nadzieję że może w końcu coś wygram ;>



    joan-k.blogspot.
    obserwuję a info na pasku bocznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :) http://lifebymalinka.blogspot.com/2012/01/po-nowemu.html

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście ,że się zgłaszam ! www.carmeljewelry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem wielce chętna, tylko proszę wyjaśnij mi jak się robi aktywnego linka bo jestem odrobinkę zacofana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ...chętnie i ja stanę w kolejce po takie przydasie...również zapraszam na moje candy...

    http://katerina-cala-ja.blogspot.com/2012/01/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :) http://modelinowyswiat.blogspot.com/2012/01/biore-udzia-w-przydasiowym-candy-u-ikto.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się . ^^
    http://everything-cutee.blogspot.com/2012/01/candy-u-reczna-robota.html
    link do posta . ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    Blożka nie prowadzę, ale link wstawie na konto stardoll (Wiktoria..)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również się zgłaszam! Pozdrawiam i zapraszam FlashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się ;)oto mój blog:
    http://lollipop-modelina.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne przydasie, ale bym sie ucieszyła jakby sie uśmiechneło do mnie szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością dołączam do zabawy! Zapraszam na candy do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojjj przydałyby się takie przydasie:) dołączam więc do zabawy, może mi się poszczęści. Przy okazji zapraszam również na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. oooo super przydaski, idealne dla mnie!!! hi hi !!! z checia sie zapisuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się! :))

    www.madzialen-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się z ogromną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem oczywiście chętna...

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się ;D

    Dodałam na mojego bloga http://lollipop-modelina.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się trzynastego w piątek mimo że mówi się że jest to dzień pechowy. Nie wierzę w przesądy ale dziś podczas pracy nad sutaszowymi kolczykami pękło mi oczko w igle do koralików, a w sklepie nie dojechało zamówienie które miało być...i na przekór wszystkiemu co dziś złe zapisuję się na candy z cichą nadzieją na wygraną.

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się grzecznie w kolejce po cukierki, może szczęście uśmiechnie się do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się;)
    Mam konto na bloggerze ale napisze adres bloga w komentarzu
    roznosciinowosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezmiernie apetyczne, zapisuję się z chęcią

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się! Nagrody wspaniałe i bardzo kuszące ♥
    Mój adres e-mail to: olgax14@wp.pl
    Mam nadzieję, że to do mnie napiszesz :)
    Obrazek wstawiłam na mojego bloga: http://stardolloweemetamorfozy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. yeeee piękne Candy
    zgłaszam chęć do zabawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam Madzia się zgłasza
      magda.grzybek1@gmail.com

      Usuń
  31. Zgłaszam sie do candy :) fajnie by było jak bym wygrała ale pewnie bd miała pecha i na tym się skończy wszystkie informacje zostaw u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O! Jakie śliczne Candy! Zgłaszam się oczywiście ;)
    http://magda-hand-made.blogspot.com/2012/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się i ja!:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się, a co mi tam c:

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj przydały by mi się Twoje skarby :).

    Zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam przydasie więc się zgłaszam do zabawy.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  37. i ja sie zapisuje na twoje skarby

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Spróbuję szczęścia i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się :)
    banerek w poście : http://konkursyicandy.blogspot.com/2012/01/candy-u-ikto-httpreczna-robotaa.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się, ale nie liczę na wygraną z moim zezowatym szczęściem. Informacja w poście na blogu ewinkowecięcie-gięcie

    OdpowiedzUsuń
  42. z miłą chęcią się zapisuję i czyham na odrobinę szczęścia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. chętnie się zapiszę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  44. jeszcze ja się chętnie zapiszę :)
    i będę zaglądać na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  45. Z największą przyjemnością zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się :)
    Wstawiłam banner na bocznym pasku bloga http://theresaursulasjewelry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię, zasugeruj zmianę lub po prostu skontaktuj się ze mną, a wszystko w jednym (krótkim lub długim) komentarzu :)