czwartek, 29 grudnia 2011

Gofry :)

Hej, wybaczcie tą chwilową przerwę, ale wiecie jak to jest, święta itd :) Ale wczoraj ulepiłam gofry, które dziś wykończyłam, obfotografowałam, obrobiłam zdjęcia i teraz wstawiam :)

A w tzw. między czasie założyłam z przyjaciółką drugiego bloga o modzie i różnych takich, na którego chcę Was teraz serdecznie zaprosić Klik! :)

Aha, planuję też następne candy, tym razem z akcesoriami do sutaszu (czekam na paczkę z zamówionymi rzeczami) no i może z jakąś gotową pracą, w każdym razie nagroda będzie duża i, obiecuję, bardzo fajna :) Właśnie dlatego wstawiłam ankietę, także proszę o głosy :)



No i przypominam o trwającej kilka postów niżej wymiance, myślę, że będzie świetna zabawa, tylko musi się zgłosić jeszcze kilka osób :)

6 komentarzy:

  1. Masz talent. Są extra. Właśnie przeglądam twoje inne posty ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! ja własnie zrobiłam najlepszą foremkę ze wszystkich i jutro wstawię efekty ( to znaczy bd do późna na WOŚPie ale mam nadzieję, że planowane posty nie nawalą)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię, zasugeruj zmianę lub po prostu skontaktuj się ze mną, a wszystko w jednym (krótkim lub długim) komentarzu :)