niedziela, 18 grudnia 2011

Wyniki Candy :)

Czyli coś, na co część z Was czekała. Do candy zgłosiło się 15 osób, ale jedna nie spełniała żadnego z wymienionych warunków (jak mówiłam, wystarczyło dopełnić jednego). No i tak jak obiecałam, jeśli zgłosi się 15 osób, nagrody będą dwie.Tak więc, jak obiecałam, tak zrobiłam. Posłużyłam się stroną losowe.pl, sprawdziłam, czy zwyciężczynie wypełniły warunki i oto są wyniki:


Tak więc według moich obliczeń wygrywają: lain oraz nataja :) już możecie zacząć skakać z radości :P
Nie wiem jak udowodnić, że wszystko jest uczciwe, mogę się tylko oprzeć na fakcie, że nie znam blogów dziewczyn, dopiero je poznaję :)

Serdecznie zwyciężczyniom gratuluję, proszę o przesłanie swoich adresów na e-mail wika.sara@gazeta.pl

(Macie czas max. do 22.12.11r., jeśli się któraś nie zgłosi, losowanie zostanie powtórzone)

A wszystkim pozostałym uczestniczkom dziękuję za udział i zapraszam na następne candy, które niewątpliwie się odbędzie :)

4 komentarze:

Wyraź swoją opinię, zasugeruj zmianę lub po prostu skontaktuj się ze mną, a wszystko w jednym (krótkim lub długim) komentarzu :)