piątek, 18 maja 2012

Dwa słowa po przerwie...

Cześć wszystkim! Może ktoś to jeszcze czyta? Nie wiem, ale nic, pisze dalej. Chciałam powiedzieć, że blog (jak to zapewne zauważyłyście) przestał funkcjonować, w każdym razie jest zawieszony. Spowodowało to wiele różnych czynników (sprawy głównie rodzinne), których nie chcę ujawniać. Pewnie zastanawiacie się, dlaczego piszę znowu? Otóż chciałabym zapytać, czy byłybyście zainteresowane, gdybym zorganizowała małą wyprzedaż? Polegałaby na tym, że wstawiłabym zdjęcia przedmiotów, które mam na sprzedaż i gdyby ktoś był zainteresowany jakąś rzeczą pisałby do mnie na maila i albo wystawiałabym to na allegro albo sprzedawała "prywatnie" (bezpośrednio z bloga). Lepić z modeliny przestałam, ogólnie ostatnio handmade jakoś mi nie leży. Skupiam się na rodzinie i szkole muzycznej. Może ktoś ma jeszcze do mnie pytania zanim całkiem zamknę blog? Proszę śmiało pisać w komentarzach. Na wszystkie pytania odpowiem.

Przepraszam za ten post, jest nudny, długi i bezpłciowy, ale chciałam dać znać i odezwać się jeszcze do Was. Bloga założę jeszcze kiedyś, ale o zupełnie innej tematyce. Swoją drogą mogę Wam na pożegnanie pokazać kawałek swojej buźki, tak na pamiątkę.


Dziękuję wszystkim czytelniczkom, obserwatorkom itd. Za wsparcie i za to, że po prostu byłyście :)

DZIĘKUJĘ!

5 komentarzy:

  1. gdybyś pozbywała się jakiś półproduktów daj znać...

    OdpowiedzUsuń
  2. :(
    jak to "Lepić z modeliny przestałam"? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się . !
    Masz świetnego bloga wiesz ?
    Dodaję się do obserwantów i liczę na rewanż .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ ; ))
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka razy na dzień sprawdzałam, czy jest jakiś nowy post na twoim blogu. W końcu przestałam. Dzisiaj coś mnie wzięło, weszłam na blogera, spojrzałam w blogi, które obserwuje i zobaczyłam, że napisałaś.
    Bardzo mi przykro, że usuwasz bloga i przestajesz lepić. No ale cóż. Rodzina jest ważniejsza. Z resztą szkoła też.
    Życzę powodzenia w życiu i w ogóle.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łożesz Ty! Ja też chodzę do szkoły muzycznej i strasznie zabiera mi czas:<

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię, zasugeruj zmianę lub po prostu skontaktuj się ze mną, a wszystko w jednym (krótkim lub długim) komentarzu :)