niedziela, 21 sierpnia 2011

Przerwa

Hej, wybaczcie chwilową nieobecność, ale aktualnie jestem u babci (wracam dziś wieczorem) i po prostu nie mam jak dodać posta ;) Ale żeby nie smęcić o mojej malutkiej przerwie może się troszkę pochwalę ;)
-znów czekam na paczkę ze "Sklepik dla Was" (tym razem zamówiłam bulion, bazy do pierścionków i broszek i tą taką dziwną masę "liquid" [nie Fimo Liquid tylko to drugie "coś" dostępne w sklepiku], zamówiłam pewnie coś jeszcze, ale nie pamiętaj w tej chwili)
-czekam również na fajowe rolki zamówione na Allegro (będą filmiki z moich "wyczynów skaterskich" ;D)
-jak wrócę do domu, to od razu wezmę się za robienie francuskich makaroników (z modeliny i prawdziwych)


A teraz, w co gra Ikto ;)

Klik!
Oczywiście The Sims 2
Klik! (gram na tej stronie w przynajmniej połowę gier)

Uff... Koniec :)

Pozdrawiam :)

+do osób biorących udział w konkursie: kiedy wysyłacie mi pracę na e-mail, informujcie w komentarzu ;)

2 komentarze:

  1. ja niestety nie wiem czy zdążę zrobić pracy, jakoś nie mogę wymyślić czegoś czego nie było :( Jak już wymyślę to okazuje się, że nie mam kolorów... Postaram się zrobić ale nie obiecuję :/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to możesz powielić jakąś swoją pracę. Wiesz, żebym miała pewność, że to twój autorski pomysł. Oczywiście, możesz się zainspirować czyjąś pracą, ale jej nie skopiować (wtedy naruszyłabyś prawa autorskie, których sama strzeżesz).

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię, zasugeruj zmianę lub po prostu skontaktuj się ze mną, a wszystko w jednym (krótkim lub długim) komentarzu :)