wtorek, 26 lipca 2011

Od nowa :)

Zaczynam bloga od nowa. Wszystkie posty usunęłam, a gdyby ktoś miał ochotę popatrzeć jeszcze na moje starsze prace, to wszystko macie w nowej stronie, którą dodałam :) Będę teraz pisać tylko o modelinie. I teraz mój pomysł: ponieważ kulinarne posty się również ukazywały, to jak myślicie, założyć drugiego bloga, ale o kulinariach??? Zależy mi na waszej opinii na ten temat. A żeby nikt nie pytał: nic się Waszym komputerom nie stało, po protu zablokowałam dostęp do bloga :) Już dzisiaj nic o modelinie nie napiszę, ale zrobię to jutro :) Dlatego zapraszam serdecznie do czytania, komentowania i obserwowania :)




PS. Będę też dodawać trochę prywaty w stopkach postów :)

Jedna z ukochanych piosenek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyraź swoją opinię, zasugeruj zmianę lub po prostu skontaktuj się ze mną, a wszystko w jednym (krótkim lub długim) komentarzu :)